fbpx

תפריט

יועץ נגישות לאתרי אינטרנט

צוות  WEB-A מומחים למעלה מ-5 שנים בתחום הנגישות באינטרנט משלב פיתוח האתר או פיתוח האפליקציה ועד פרסומה של הצהרת הנגישות בהתאם לתקן הישראלי. מטרתנו העיקרית היא לתת את מרב המידע אודות נגישות המידע או האתר האינטרנט ולבצע הנגשת אתרים ומערכות אינטרנט מתקדמות בהתאם לתקן המחייב בישראל.

אנו מאמינים כי תהליך של יועץ נגישות לאתרי אינטרנט חייב להתבצע בהתאם לצרכיי הלקוח, מבנה האתר או המערכת האינטרנטית וכמובן תוך כדי התאמה מלאה לגולש ולצרכיו.

אנו מתחייבים לסייע לארגונים ולבעלי עסקים ולהבטיח שהגישה למשאבים הדיגיטליים שלהם עומדת בתקן AA לפי הנחיות WCAG 2.0 ארגון הנגישות הבינלאומי.

יש לנו צוות מיומן של בודקים ומתכנתים מיומנים המספקים שירותים מלאים שמטרתם  להבטיח שאתרי האינטרנט שלכם או שאר המשאבים הדיגיטליים עומדים בתקנים הנוכחיים הנדרשים בחוק.

    מה הדגש שיועץ נגישות לאתרי אינטרנט שם רב בעת ביצוע תכנון והתאמות נגישות לאתר אינטרנט

    תכנון נגיש בהקשר דיגיטלי פירושו שהעיצוב והנראות של העמוד הוא גמיש ומאפשר למשתמשים גישה שווה והזדמנות שווה לצרוך את המידע או השירותים הקיימים בהתאם לכלל האנשים עם יכולות מגוונות. תכנון נכון ונגיש של אתר אינטרנט מסיר חסמים בעת גלישה ומשפר את חווית הגלישה כך שהמידע יהיה זמין ונגיש ככל שניתן לכולם.

    העולם שלנו מיועד בעיקר לאנשים שיכולים לראות, לדבר ולשמוע, ולתפקד בצורה פיזית באופן מלא, אם זאת המציאות היא לא באמת כזאת. תאר לעצמך אם הנורמה הייתה שסרטים היו מופיעים ללא סאונד ובשפת הסימנים והרהיטים בבית עוצבו לגובה האנשים בכיסאות גלגלים. חלקנו היינו נדרשים להשתמש באסטרטגיות הסתגלות כדי להיות מסוגלים לתפקד בצורה הטובה ביותר בסביבות אלה, וזה בדיוק מה שאדם עם מוגבלות מרגיש. למרות שאנו יודעים שעיצוב נגיש חיוני עבור חלקנו, הוא מועיל במיוחד גם עבור כולנו.

    מעוניינים לשוחח איתנו ולקבל מידע נוסף אודות יעוץ נגישות לאתרי אינטרנט?

    הנגשת אתר במובן החזותי היא רק חלק קטן מעבודת הנגישות של יועץ נגישות לאתרי אינטרנט

    חלק גדול מהעבודה של יועץ נגישות לאתרי אינטרנט אינו רק המידע שנראה באתר על גבי מסך. לדוגמה, אם מוסיפים תמונות מתאימות משולבות  ALTלצפייה בקרב אנשים עם לקות ראיה או אנשים המשתמשים בתוכנה להקראת מסך, אנו פותרים את הנושא לאנשים עיוורים או עם לקות ראיה אם זאת אנשים עם בעיה מוטורית שאינם יכולים לאחוז בעכבר עדיין לא יכולים להגיע לאותו התוכן, ולכן חשוב לטפל באופן מלא באתר, זכרו האלמנטים הנסתרים הללו בקוד הם שמאפשרים לאנשים עם מגוון רחב של מוגבלויות למצוא בקלות ובאופן מהיר את התוכן הדיגיטלי שהם מחפשים באתר ולהשלים את המשימות שלשמם הם הגיעו באתר.

    הצוות שלנו מתחייב לספק את מידע החדש ביותר בתחום הנגישות תוך מתן דגש על שירותים מקוונים נגישים. מעבר לנגישות באתרי האינטרנט אפליקציות אנו מציעים גם ייעוץ נגישות למערכות אינטרנט פנימיות, פורטלים עסקיים ולמערכות הזמנות המשרתות את העובדים ולא רק את הלקוחות. כאשר המודולים האינטרנטיים ומערכות ההדרכה של אותם ארגונים נגישים באופן מלא, אף עובד אינו מודר מהידע וההזדמנויות הרבות הקיימות בארגון.

    אנו מבטיחים להעניק את מרב הידע והמיומנויות הנדרשות בנושא הנגישות, לספק טכנולוגיות ובדיקות מתאימות שמטרתן לאפשר לצוותים שלכם בארגון לספק מוצרים נגישים ולעודד את הצוות להמשיך ולפתח את כישוריהם בתחום הנגישות באינטרנט. לדוגמה אנו נדאג בעת הזמנת עבודות מיקור חוץ שההנהלה תחדיר את אחריות הנגישות על הספקים באמצעות חוזים המציינים בבירור את האחריות הרבה בעת הנגשת המידע והתוכן לאנשים עם מוגבלות תוך כדי הסבר מפורט המדגים את החשיבות הרבה בנגישות באינטרנט ובכלל.

    מעבר לחשיבות העליונה בביצוע ייעוץ להנגשת אתרים והתאמת האתר לאנשים עם מוגבלות, חשוב להדגיש כי אתר אינטרנט נגיש הוא אתר טוב יותר, מקודם יותר וחוויתי יותר לכל הגולשים.

    מעבר לייעוץ והנגשת אתרים אנו מציעים מגוון רחב של שירותים:

    • הנגשת אתרי אינטרנט

    • הנגשת אפליקציות

    • הנגשת מסמכים וקבצי PDF

    • הנגשת תוכן באתרי אינטרנט

    • בדיקת נגישות למערכות אינטרנט מתקדמות

    • כתיבת הצהרת נגישות בהתאם לתקנות

    • מתן ייעוץ מקצועי בנושא הנגשת אתרים

    שתפו מאמר זה ברשתות החברתיות

    מאמרים נוספים בנושא הנגשת אתרים

    מאמרים נוספים בנושא
    הנגשת אתרים

    נגישות אפליקציות

    נגישות אפליקציות

    נגישות אפליקציות והתאמת יישומים דיגיטליים למשתמשים עם מוגבלות בעולם המתקדם שלנו, שבו יישומים דיגיטליים חוללו מהפכה בדרך שבה אנחנו חיים,

    שימוש בחיפוש והחלפה אוטומטית במסמך, רוצים לדעת איך הוורד יכול לחפש ולהחליף בצורה אוטומטית את כל המידע שתגדירו לו?

    חיפוש והחלפה של מידע במסמך

    יש לכם תבנית שבה תרצו לחפש בצורה אוטומטית מידע ולהחליפו במידע חדש? הטיפ הבא יפשט לכם את הסוגייה בצורה הטובה ביותר.

    מעוניין שנבדוק עבורך האם האתר שלך נגיש?

    השאר פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליך בשעות הקרובות
    web-a הנגשת אתרים

    חזרו אליי בבקשה לגבי
    נגישות באינטרנט

    מוזמנים גם לפנות אלינו בנייד שמספרו: 053-2711171 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת