fbpx

תפריט

אתר נגיש הוא אתר שמוכר יותר

כל בעל אתר משקיע שעות וכסף רב בנושא השיווק והקידום של האתר שלו.

תהליך השיווק מתבצע באופן עצמאי או בעזרת חברה חיצונית המציעה שירותים שונים בתחום השיווק והקידום אתרים. כדי להצליח לשווק בצורה נכונה בדיגיטל יש צורך "לחשוב מחוץ לקופסא". אוליי זה נשמע קלישאה אבל זו האמת. הרי לכל עסק יש לא מעט מתחרים, שיש להם הרבה כסף להשקיע בתקציבי קידום ושיווק במקביל במגוון רחב של פלטפורמות ולכן תהליך החשיבה חייב להיות שונה. עוד לפני תהליך הבנייה של התוכנית שיווקית יש צורך לקחת בחשבון את הגישה לאתר, גישה הכוונה הנגישות, אופן הניווט והנוחות באתר.

תהליך הנגשת אתר אינטרנט מאפשר להפוך את האתר שלכם והחומרים שאתם מפרסמים בצורה מקוונת לשמישים יותר לאנשים עם מוגבלויות תוך כדי הסרת המחסומים השונים שהם חווים בעת הגלישה והשימוש ברשת האינטרנט. אנשים עם מוגבלות מהווים חלק ניכר מהאוכלוסייה, אך לצערנו לעתים קרובות נשללת מהם האפשרות לצרוך וליהנות מהמותגים השונים והאנטרקטיביות שאתר האינטרנט שלכם מציע.

ישנם כמה צעדים מעשיים שיכולים להפוך את השיווק הדיגיטלי למקיף יותר, מושך יותר ונגיש לכל המשתמשים. הפעולות הללו מגדילות באופן מיידי את קהל היעד שלך וכמובן את ההכנסה שלך.

נגישות אתר, שיפור חוויית משתמש וקידום אתרים אורגני

כמה עקרונות בסיסיים ביצירת אתר אינטרנט נגיש יותר. העקרונות כוללים: מבנה היררכי ברור, מידע מסודר משולב כותרות מתאימות, תפריט מותאם, תמונות מסודרות וברורות ועוד..
אם שמים דגש על העקרונות הללו, שלבי האופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש יהיה מהיר וטוב יותר.
העקרונות יאפשרו לכם ליצור אתר אינטרנט קל ונוח יותר לנווט עבור כל המשתמשים.
אלמנט חשוב בכל אתר זה בעצם מפת אתר. מפת האתר היא נקודת התייחסות רלוונטית לכל המשתמשים המנסים למצוא את דרכם באתר סביב הקטגוריות והעמודים השונים.
מפת האתר מועילה במיוחד אנשים המשתמשים בקוראי מסך, שיכולים להבין מה האתר מכיל וכיצד התוכן עצמו מאורגן, דבר נוסף שמפת האתר מאפשר לרובוטים של מנועי החיפוש לסרוק בצורה מהירה יותר את האתר שלך ולהכניס אותו לאינדקס.

מתן חלופות שונות כגון: טקסט לתמונות, וידאו ושמע, תכנים סגורים ומסודרים, הופך את התוכן לנגיש למשתמשים בעלי לקויות ראייה וכבדי שמיעה. ניקח לדוגמה את הטקסט לתמונות, או בשמו המקצועי ALT. היום כל תמונה המפורסמת באינטרנט חייבת לכלול תיאור קצר של התמונה המוצגת, דבר זה מאפשר לתוכנות להקראת מסך לקרוא את הטקסט הנלווה ובמקביל למנועי החיפוש לאנדקס את התמונה בהתאם למילות המפתח שבתיאור.

חלופות טקסט לתוכן חזותי מועילות להפליא גם לקידום האתר במנועי החיפוש וגם לנגישות.

כתיבת אתר האינטרנט שלך בשפה פשוטה, ללא אוצר מילים מסובך מדיי יכול להועיל למשתמשים עם קשיי למידה או נכות קוגניטיבית ומעבר לזה גם לכתוב את התוכן באתר שלך בצורה פשוטה וברורה יותר תעזור למשתמשים רגילים למצוא אותו במנועי החיפוש.

אתר נגיש הוא אתר שפונה לפלח שוק רחב יותר, בעל יחסי המרה גבוהים יותר והכי חשוב מוכר יותר.

שתפו מאמר זה ברשתות החברתיות

מאמרים נוספים בנושא הנגשת אתרים

מאמרים נוספים בנושא
הנגשת אתרים

מעוניין שנבדוק עבורך האם האתר שלך נגיש?

השאר פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליך בשעות הקרובות
web-a הנגשת אתרים

חזרו אליי בבקשה לגבי
נגישות באינטרנט

מוזמנים גם לפנות אלינו בנייד שמספרו: 053-2711171 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת