fbpx

תפריט

5 דרכים להגדיל את המכירות שלכם באמצעות אתר נגיש

בדרך כלל בעלי עסקים לוקחים בחשבון את נושא הנגישות באינטרנט כצורך חברתי, משפטי ומוסרי. במהלך כל פרויקט נגישות אתר שאנו מבצעים, אנו מסבירים לבעל האתר כי מלבד העניין החברתי והמשפטי ישנו גם יתרון כלכלי ואפשרות צמחיה אדירה לעסק שלו בעת חשיפת המוצרים שהוא משווק לאנשים עם מוגבלות. ישנה הערכה כי בשוק העולמי ישנם כמעט 1.4 מיליארד אנשים עם מוגבלות, מספר רב של אנשים עם מוגבלות שיכולים לצרוך את השירותים שלכם באמצעות האתר הנגיש שבניתם.

במאמר הבא אנחנו נרכז עבורכם 5 דרכים שבאמצעותם תוכלו לשווק את העסק שלכם ולהגדיל את המכירות באתר שהוא נגיש יותר לאנשים עם מוגבלות.

מכירה מהירה וקלה באמצעות אתר נגיש

אתה עובד קשה כדי לספק חווית קניה מדהימה ללקוח, בעסק הפיזי שלך ובאתר האינטרנט. שילוב של שדרוג חווית המשתמש באתר שלך ושיפור רמת הנגישות שבו תציג את העסק שלך בצורה טובה יותר ותאפשר לאנשים רבים לצרוך את שירותיו בקלות, במהירות וכמובן להמליץ עליו לאחרים. קחו בחשבון שלאחר שתסיימו להנגיש את האתר שלכם הוא יהפוך לאתר שמוכר יותר ופונה לקהל יעד רחב יותר, וזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים! חברות ועסקים שפועלים לשיפור הנגישות באתר שלהם מאפשרים לקהל רב יותר להזמין בו ולהבין במדויק מה המטרה שלכם ומה הערך שאתם מספקים ללקוח.

חשיפה רבה של השירות שלכם לאנשים עם מוגבלות

עולם האינטרנט הופך נפוץ יותר בשנים האחרונות. במחקר שנעשה בארה"ב נצפה כי בשנת 2016 יותר מ1.7 מיליארד אנשים ביצעו רכישות באינטרנט ובשנת 2017 יש עליה משמעותית ל2.2 מיליארד אנשים. עסק אינטרנטי שמתעלם מנושא הנגישות הדיגיטלית מתעלם מלקוחות רבים נוספים ופוגע באפשרות שלהם לצרוך את המידע בצורה נגישה באתר האינטרנט שלו, שלרוב זה המקום האינפורמטיבי והשימושי ביותר בקרב אותה אוכלוסייה.

ההתנגדות העיקרית להנגשת האתר בקרב אותם עסקים היא: "אנשים לא משתמשים בשירותים שלנו", אז מי אתם שתחליטו ומי אתם שתמנעו מאותם אנשים לצרוך את השירות בצורה טובה ומהנה יותר גם מהאתר שלכם. אתר אינטרנט צריך להיות נגיש בהתאם לתקן הישראלי ואתם מחויבים להציג אותו בצורה ברורה לכולם. זכרו, אם האתר האינטרנט שלכם נגיש ומספק חוויה ידידותית למשתמש, הוא ימשיך לקנות אצלך ולהמליץ על העסק שלך למשפחתו ולחבריו.

שיפור שם המותג שלכם בקרב האוכלוסייה

אחריות חברתית תאגידית היא חלק מרכזי באסטרטגיית שיווק המוצר שלכם בשילוב הנגישות שלו לקהל הרחב. אנחנו מזהים בשנים האחרונות חברות ועסקים רבים שרואים בנגישות כחלק בלתי נפרד מהעסק שלהם בכך שהם מגייסים לעבודה אנשים עם מוגבלות, מפרסמים מידע אודות האחריות התאגידית בעסק שלהם ומנגישים את הסביבה לעובדים וללקוחות שלהם.

הקמת אתר מכירות נגיש לרכישה מהירה בצורה מקוונת

בעת בניית חנות מקוונת נגישה לעסק שלכם אתם מנגישים את השירות והמוצרים שאתם מוכרים לקהל שמעוניין לרכוש מהבית מרצון או מאי יכולת להגיע לסניף שלכם. אנשים רבים מעוניינים להגיע ולרכוש מוצרים לביתם ולבני משפחתם אך עקב בעיה בריאותית או פיזית אין באפשרותם לצאת מהבית או שהיציאה טומנת בחובה הערכות רבה ולכן רכישה דרך אתר אינטרנט מכירתי נגיש מאפשר להם לרכוש במהירות ובקלות.

כמה שאלות בסיסיות שיש לקחת בחשבון לפני הקמת אתר מכירות נגיש לאנשים עם מוגבלות

  1. האם לקוחות שמעוניינים לרכוש באתר שלכם צריך למלא מידע רב? האם הם צריכים להתחבר באמצעות סיסמא ארוכה ומייגעת? או שפשוט באמצעות קוד קל ומהיר?
  2. האם תהליך הרכישה קל במיוחד באמצעות מספר קטן של הקלקות? או שיש כמה עמודים שהם צריכים לעבור כדי לבצע רכישה? כל שלב בדרך לרכישה הופך את האתר שלכם לפחות נגיש ועלול לגרום להם לנטוש את האתר ולא לרכוש את המוצרים שלכם.
  3. האם הטפסים ליצירת קשר או לרישום לאתר מתוכננים ומתוכנתים בצורה נכונה? האם התוכנה להקראת מסך יודעת לקרוא אותך בבירור ולהנגיש אותם למשתמש העיוור?
  4. ברגע שאותו משתמש מנסה להתחבר לאתר שלכם ולא מצליח, האם הודעת השגיאה שהוא מקבל בולטת ומובנת מספיק? האם המידע התקין נשמר עבורו? כל הנושאים האלה חייבים להיות מטופלים בצורה הטובה ביותר.

הנגשת אפליקציות כחלק בלתי נפרד מהעסק שלכם

בשנים האחרונות אנו מזהים עלייה רצינית בכמות המשתמשים במובייל ובטאבלטים בעת רכישה מוצרים ושירותים דרך האינטרנט. בעלי עסקים רבים בונים אפליקציות מתאימות לעסק ולשירותים שהם מציעים. באמצעות האפליקציות הם יכולים לשמור על קשר עם הלקוח, להקפיץ לו הודעות ומבצעים מתאימים תוך כדי הנגשת המידע בצורה הקלה והמהירה ישירות לנייד שלו. אנשים רבים לא יודעים כי גם הם חייבים לבנות ולתכנן אפליקציה נגישה לאנשים עם מוגבלות. החשיבות לאפליקציה נגישה היא חשובה והכרחית.

כמה טיפים לשיפור רמת הנגישות באפליקציה שלכם:

  • תעצבו את האפליקציה שלכם בצורה רספונסיבית שתתאים למכשירים בגדלים שונים.
  • חשוב לוודא שאכן ניתן להגיע לכל מקום בצורה קלה וישנם מספיק מרווחים בין הכפתורים והתפריטים השונים.
  • תאפשר הזנת מידע ונתונים בצורה קלה וברורה.
  • יש ליצור את האפליקציה בצורה לוגית ונכונה בהתאם לסדר ההיררכי של המידע המפורסם בה.
  • השתדלו להשתמש בפונט נגיש וניגודיות צבעונית מתאימה מעל יחס של 4.5.
שתפו מאמר זה ברשתות החברתיות

מאמרים נוספים בנושא הנגשת אתרים

מאמרים נוספים בנושא
הנגשת אתרים

מעוניין שנבדוק עבורך האם האתר שלך נגיש?

השאר פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליך בשעות הקרובות
web-a הנגשת אתרים

חזרו אליי בבקשה לגבי
נגישות באינטרנט

מוזמנים גם לפנות אלינו בנייד שמספרו: 053-2711171 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת