fbpx

תפריט

הנגשת האתר כחלק הכרחי מהתוכנית השיווקית שלכם

תוכן שיווקי שמותאם בצורה הטובה ביותר לאנשים עם מוגבלות מאפשר למיליוני אנשים בארץ ובעולם להיחשף למידע אודות העסק שלך שמפורסם באינטרנט. הוא מאפשר להם ללמוד בצורה מהירה ויעילה על המוצרים שלך ומאפשר להם לפנות אליך באופן מהיר ונוח. כדי שאתר האינטרנט שלך יהיה נגיש ומותאם ככל האפשר, מהלך נכון וחכם של הנגשת אתרים מהווה מרכיב מרכזי בתוכנית השיווק של העסק שלך באינטרנט.

מהי תוכנית שיווקית וכיצד היא קשורה להנגשת אתרים

תוכנית שיווקית היא מסמך מקיף לארגון שלך המתווה את היעדים העסקיים שלך, כמו גם את השיטות בהן אתה מצפה להשיג את היעדים הללו. באופן דומה, תוכנית שיווקית מתארת כיצד מאמצי השיווק שלך יתמכו ויסייעו בהשגת היעדים הרחבים שלך במסגרת הארגון ומחוצה לו. תוכנית שיווקית היא בעצם הדרך או מפת הדרכים המאפשרת כלים אסטרטגים שונים בהתאם לתחום העסק שבהם עסקים משתמשים בכדי לארגן, לבצע ולעקוב אחר האסטרטגיה השיווקית שלהם לאורך הזמן.

למרבה הצער, חברות רבות מדי משקיעות זמן כדי לבנות ולהחדיר את האסטרטגיה השיווקית שלהן. על פי סקר שנערך בשנת 2018, מחצית מהעסקים הקטנים אינם בעלי תוכנית שיווק שנתית כלל ו -60 אחוזים מהם מוציאים פחות מארבע שעות שבועיות הקשורות לשיווק.

תוכניות שיווק חשובות מכיוון שהן מספקות הנחיות ברורות לאילו שווקים ולקוחות אנו מתמקדים בתהליך השיווק והפרסום ומהן הצעות המכירה הייחודית שלנו במסגרת האתר הנגיש לכלל האוכלוסייה. נושא חשוב שיש להתמקד בו הוא המתחרים של העסק, אלא שמציעים מוצרים דומים הפונים לאותו קהל היעד.

ישנם מספר פלטפורמות עיקריות שניתן לבצע בהם תהליכי פרסום ושיווק ברשת האינטרנט:

  • פרסום בגוגל ממומן – הפרסום הוא בתשלום, שלרוב התשלום מתבצע בהתאם להקלקות הגולשים על המודעה.
  • שיווק במדיה חברתית – שיווק בפלטפורמות שונות כגון פייסבוק ואינסטגרם.
  • שיווק של תוכן איכותי באתרי האינטרנט – בפוסטים בתוך בלוגים שונים וכתבות

אחרי שהסברנו בקצרה מהי תוכנית שיווקית, נציג בפניכם את החשיבות הרבה בהנגשת האתר במקביל לתכנון ובנייה של התוכנית השיווקית לעסק שלכם.

אז השאלה העיקרית היא מדוע נגישות באינטרנט צריכה להיות חלק מתוכנית השיווק שלך?

מדוע נגישות צריכה להיות חלק מהתכנית השיווקית שלך

בישראל קיימים למעלה ממיליון אנשים מבוגרים ולמעלה ממיליון וחצי אנשים עם מוגבלות כלשהי. מצבים אלה כוללים אנשים עם לקות ראייה, שמיעה, קוגניציה, ניידות, בעיות מוטוריות ועוד.

אנשים עם מוגבלויות מהווים שוק חיוני. מחקרים מרובים הראו כי אנשים עם מוגבלות לעתים קרובות מאוכזבים מהאינטראקציה שלהם עם עסקים מה שגורם להם לא לרכוש באותו העסק או לפנות אליהם באמצעות האתר אינטרנט שלהם שאינו נגיש לאנשים עם מוגבלות. אנו רואים לא מעט פעמים אנשים שחווים בעיות נגישות עיקריות יעזבו אתר אינטרנט ולא יבצעו פעולות או עסקאות עם אותו אתר אשר מהווה חסם עיקרי בעת הגלישה שלהם ומונע מהם את היכולת לגלוש בו בבטחה ובאופן מהיר וקל.

חברות שאינן שוקלות נגישות באינטרנט או הנגשת האתר המובייל שלהם לאנשים עם מוגבלות הן מסתכנות באובדן לקוחות למתחרים. אותם מתחרים שכן הנגישו את האתר שלהם והבינו כי השיווק והנגישות בא ביחד.

כיצד מתייחסים לנושא הנגישות האינטרנטית בתוכנית השיווקית שלך

חשוב לזכור שלא מספיק פשוט לשמור על הנגישות רק בקרב העובדים או האנשים הקרובים לארגון או לעסק. כדי להיחשב באמת כחברה נגישה, עליכם לכלול בתוכנית השיווק שלכם את נושא הנגישות בחזית והמרכז תוך כדי פרסום מקיף באתרי האינטרנט, בחברה או בכל אמצעי מדיה אחרים שבהם אתם נוהגים לפרסם את השירותים שאתם מציעים.

תכניות שיווק כוללות לרוב מיקוד לקהל ספציפי, כולל פרסומים המתאימים באופן מדויק לקונים המייצגים פלחים אלה. הקצאת פרסום ממוקד לאנשים עם מוגבלויות, ופיתוח מנגנון פרסומי המתאים במיוחד עבורם, היא דרך מצוינת לשלב תהליכי נגישות בתוכנית השיווק שלך. כמובן שמכיוון שמוגבלות משתנה מאוד בסוגם ובחומרתם, פרסומות קונה אחת או שתיים לאנשים עם מוגבלויות לא עונה בצורה מושלמת לצרכים שלהם.

הכללת אנשים עם מוגבלות בתוכנית השיווק שלך פירושה גם שאתה פועל להנגשת האתר שלך ולהנגשת חומרי השיווק שמפורסמים על ידיך. כמה מהשינויים שתוכלו לבצע שישפיעו בצורה הטובה ביותר על הנוחות של אותם אנשים עם מוגבלות זה הוספת כתוביות ברורות לסרטונים שלכם והנגשת מבנה האתר שלכם, הנגשת מסמכי PDF או כל מסמך כתוב שאתם מעלים לרשת האינטרנט.

זכרו: הנגשת אתרים הוא תהליך מקיף וחשוב שחייב להיות חלק מהתוכנית השיווקית שלכם.

שתפו מאמר זה ברשתות החברתיות

מאמרים נוספים בנושא הנגשת אתרים

מאמרים נוספים בנושא
הנגשת אתרים

מדריך המכיל טיפים להנגשת אתר וויקס בעת תכנון או בניה של אתר וויקס

הנגשת אתר וויקס

מדריך מיוחד הכולל טיפים להנגשת אתר וויקס והתאמתו לתקנות הנגישות באינטרנט להנגשת אתר אינטרנט ישנם יתרונות רבים בניהם יתרונות חברתיים,

נגישות אפליקציות

נגישות אפליקציות

נגישות אפליקציות והתאמת יישומים דיגיטליים למשתמשים עם מוגבלות בעולם המתקדם שלנו, שבו יישומים דיגיטליים חוללו מהפכה בדרך שבה אנחנו חיים,

מעוניין שנבדוק עבורך האם האתר שלך נגיש?

השאר פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליך בשעות הקרובות
web-a הנגשת אתרים

חזרו אליי בבקשה לגבי
נגישות באינטרנט

מוזמנים גם לפנות אלינו בנייד שמספרו: 053-2711171 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת