fbpx

תפריט

הנגשת מצגת משקיעים

מהי מצגת משקיעים ומדוע היא חשובה כל כך?

מצגות משקיעים הן כלי חיוני וחשוב לכל חברה ציבורית ותאגיד להנות מהשקעות נוספות ממשקיעים פוטנציאליים המתעניינים בחברה ובשירותים שהיא מציעה לקהל הרחב. מצגות אלו נועדו בדרך כלל לספק למשקיעים סקירה מקיפה של המודל העסקי של החברה, הביצועים הפיננסיים של השנים האחרונות והסיכויים העתידיים של החברה להתפתח ולגדול.

המטרה העיקרית של הכנה ופרסום של מצגת משקיעים היא לשכנע משקיעים שהחברה שמציגה את המצגת משקיעים היא הזדמנות השקעה הטובה ביותר עבורם ועבור כספם. עם זאת, יצירת מצגת יעילה המעבירה את המסר יכולה להיות מאתגרת הדורשת חשיבה רבה. המצגת צריכה להיות מעוצבת בצבעי המותג, להיות מסודרת  ומאורגנת בהתאם לחשיבות המידע המופיע בה, להציג את הנתונים בצורה הטובה ביותר כדי למשוך את תשומת ליבם של המשקיעים וכמובן להיות נגישה לאנשים עם מוגבלות שיוכלו גם להנות מהמידע המפורט ולהשקיע בחברה.

 מעבר לחשיבות הרבה בהנגשת מצגת משקיעים לאנשים עם מוגבלות, ישנה גם חובה חוקית המחייבת את החברות להנגיש את כל המצגות והמסמכים שהם מפרסמים ברשת האינטרנט.

מה בדרך כלל כוללת מצגת משקיעים?

החברות שמעוניינות לעדכן את המשקיעים הקיימים ולגרום לכך שמשקיעים שישקיעו בה, צריכות לפרסם באינטרנט את המצגת המלאה ומהמקיפה ביותר כדי לעזור למשקיעים שלהם לקבל החלטות השקעה מושכלות תוך כדי קריאת הנתונים של החברה ויעדיה. מצגות אלו בדרך כלל מספקות למשקיעים הבנה ברורה של המודל העסקי של החברה, הביצועים הפיננסיים, הכלי הטכנולוגיים העומדים לרשותה והסיכויים העתידיים של החברה להתפתח ולגדול.

מצגות המשקיעים הן כלי חשוב ומהותי בקרב משקיעים. באמצעות כלי זה, המשקיעים יכולים לבצע הערכה של סיכוי מול תגמול ביחס להשקעת הכספים שהם רוצים להשקיע בחברה.

היכן ניתן להציג את מצגת המשקיעים של החברה?

ישנם מספר אפשרויות שבהן ניתן להציג את מצגות המשקיעים שהחברה הכינה לצורך העברת המידע אודות החברה למשקיעים קיימים ולמשקיעים חדשים שירצו להשקיע בה. לדוגמה הצגת המידע אודות החברה במסגרת כנס למשקיעים, השתתפות בימי עיון והדרכה של החברה והכי חשוב (לדעתנו כמובן) זה פרסום של מצגת המשקיעים בקובץ PDF נגיש שיופץ בכל הפלטפורמות הדיגיטליות האפשריות הרלוונטיות לחברה. מצגות אלו יכולות להיות זמינות למשקיעים פוטנציאליים בפורמטים שונים, כמו קבצי PDF שניתן לפרסם באתר החברה ובשאר האתרים שבהם מפרסמים נתונים כספיים אודותיה ועוד.

באיזה סוג קובץ כדאי לשמור את המצגת משקיעים?

את המצגת מומלץ לשמור כקובץ PDF נעול. הסיבות לשמירת המצגת כקובץ PDF הן רבות, לדוגמה:

  1. בעת שמירת המצגת כקובץ PDF נעול אנו מבטיחים שהעיצוב והמידע המופיע בה נשמר בצורה נכונה ואינו ניתן לשינוי.
  2. קובץ PDF הוא קובץ נגיש ונוח יותר לשימוש וקריאה ברוב מערכות הפעלה כולל טלפונים סלולריים מסוגים שונים ומגוונים.
  3. בעת הנגשת מצגת משקיעים כקובץ PDF אנו מבטיחים התאמה מלאה לאנשים עם מוגבלות המסתייעים בטכנולוגיות מסייעות שונות ומגוונות לקרוא את המסמך, לדוגמה תוכנה להקראת מסך

כיצד הופך את הקובץ המכיל מצגת משקיעים לנגיש?

כדי להפוך את קובץ המצגת לנגיש, יש כמה שיטות עבודה מומלצות שהחברות צריכות לפעול לפיהן כבר בשלב התכנון והוספת המידע במצגת.

ראשית ברמת התוכן, המסמך צריך להיות בנוי בצורה נכונה, עם כותרות, כותרות משנה, רשימות, טבלאות תקינות ועוד. שימוש בתוכן הבנוי בצורה נגישה ונכונה מאפשר לטכנולוגיות מסייעות כמו קוראי מסך לנווט במסמך בצורה יעילה.

 שנית, תמונות ואלמנטים אחרים שאינם טקסט צריכים להיות מלווים בטקסט חלופי ALT TEXT כדי להבטיח שמשתמשים עיוורים או משתמשים עם לקוות ראייה יוכלו להבין את התוכן הכתוב במצגת בעת השימוש בתוכנה להקראת מסך.

לבסוף, יש לשמור אתה המצגת בצורה נגישה כקובץ PDF ולוודא מול יועץ נגישות להנגשת מסמכים וקבצי PDF כי הקובץ שברשותנו נגיש וכולל תגיות על פי דרישות התקן הישראלי המתייחס להנגשת מסמכים.

כיצד אנו מבצעים בדיקת נגישות למצגות משקיעים?

אנו מבצעים בדיקת נגישות למצגות ומסמכים מכל הסוגים. הבדיקה כוללת בדיקת כל התגיות שבמצגת, בדיקת המבנה שלה (שאכן בנו אותו מראש בצורה נכונה) ושהמצגת כוללת כותרות, רשימות, גרפים תקינים ועוד. במהלך הבדיקה אנו בוחנים את צבעי הטקסטים וצבעי הרקע ומוודאים כי אכן ישנה ניגודיות מספקת בין הטקסט לרקע שבו הוא מוטמע.

הבדיקה האחרונה והמקיפה ביותר היא הבדיקה שאנו מבצעים באמצעות תוכנה להקראת מסך. אנו עוברים על כל העמודים במצגת ומוודאים שהם אכן תואמים לטכנולוגיות מסייעות כדי שמשתמשים עם לקות ראייה יכולים לנווט בה בקלות ובמהירות.

לאחר סיום ביצוע הבדיקה והתאמות הנגישות הנדרשות במצגת, אנו עוזרים לחברות ולתאגידים לייצר מצגות משקיעים נגישות וקלות לשימוש.

מהם היתרונות בהנגשת מצגת משקיעים לאנשים עם מוגבלות?

 גישה רחבה למידע המופיע במצגת: בעת הנגשת מצגת משקיעים בפורמט PDF, חברות יכולות להבטיח שלכל המשקיעים הפוטנציאליים, ללא קשר ליכולותיהם, תהיה גישה למידע חשוב על החברה. קובץ נגיש עוזר לחברה להפגין אמון ומחויבות להכלה כלל המשתמשים ללא קשר למוגבלותם. מצגות משקיעים נגישות יכולות לעזור לחברות למשוך קהל רחב יותר של משקיעים פוטנציאליים. בעת מתן גישה רחבה לכלל האוכלוסייה, יתכן שיפור והגדלה משמעותית של הזדמנויות השקעה בה והפוטנציאל שלה.

רגולציה ודרישות משפטיות: במדינות רבות ישנם תקנות ורגולציה המחייבת את החברות לספק מסמכים ומצגות נגישות לאנשים עם מוגבלות. על ידי הנגשת מצגות המשקיעים שלהן, החברות יכולות להבטיח עמידה בדרישות התקנות ולהימנע מסוגיות משפטיות ואזרחיות העלולות להיגרם להן עקב אי הנגשת המידע והמצגת המפורסמת על ידן.

שיפור התקשורת בין החברה לכלל המשקיעים: מצגות משקיעים נגישות יכולות לשפר את התקשורת בין החברה למשקיעים פוטנציאליים, ולהקל על המשקיעים להבין מידע מרכזי על המודל העסקי של החברה, הביצועים הפיננסיים בשנים האחרונות, בעלי העניין בחברה, הכלים הטכנולוגיים העמודים לרשותה וסיכויה העתידים להצליח ולהתפתח הן מבחינת נכסים והן מבחינת השקעות.

שיפור המוניטין של החברה:  חברות השמות דגש על נושא הנגישות הדיגיטלית ובכלל, זוכות לרוב ליחס חיובי יותר על ידי המשקיעים והציבור הרחב. על ידי הנגשת מצגות המשקיעים שלהן, חברות יכולות לשפר את המוניטין שלהן ושל המותג תוך כדי הפגנת מחויבות לאחריות חברתית.

חברתנו מתמחה בהנגשת מצגות משקיעים וכל סוגי המסמכים המופצים על ידי החברה לקהל הרחב. צוות המומחים שלנו עובד בשיתוף פעולה הדוק עם החברות כדי להבטיח שהמצגות שלהם נועדו לענות על הצרכים של כלי המשקיעים הפוטנציאליים, כולל משקיעים עם מוגבלויות. עם המחויבות שלנו לנגישות והכלה, אנו עוזרים לחברות לבנות אמון מול ציבור המשקיעים, לשפר את המוניטין של המותג וכמובן למשוך משקיעים פוטנציאליים חדשים.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה שעולה בנושא נגישות מצגת המשקיעים וכל שאר הקבצים שברשותכם.

מעוניינים במידע אודות הנגשת מצגת משקיעים?

השאירו פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליכם השעות הקרובות

אין לכם זמן לחכות? חייגו עכשיו: 074-7817111 ואנו נשמח לתת לכם את כל המידע בנושא

שתפו מאמר זה ברשתות החברתיות

מאמרים נוספים בנושא הנגשת אתרים

מאמרים נוספים בנושא
הנגשת אתרים

מעוניין שנבדוק עבורך האם האתר שלך נגיש?

השאר פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליך בשעות הקרובות
web-a הנגשת אתרים

חזרו אליי בבקשה לגבי
נגישות באינטרנט

מוזמנים גם לפנות אלינו בנייד שמספרו: 053-2711171 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת