fbpx

תפריט

התקנת מנגנון חיפוש באתר וורדפרס Elementor

בעלי אתרים רבים לא באמת מבינים את המשמעות הגבוהה שיש בהתקנת מנגנון חיפוש באתר בצורה בולטת ונגישה לכלל המשתמשים.

שימוש ברכיב ייעודי המאפשר חיפוש באתר אינטרנט שלך יכול לשפר משמעותית את הנגישות והשימושיות של האתר שלך עבור אנשים עם מוגבלויות.

להלן שלוש סיבות מרכזיות וחשובות ביותר מדוע אני ממליץ לכם להשתמש במנגנון חיפוש באתר שלכם:

ניווט יעיל ונוח במיוחד באתרי אינטרנט

עבור אנשים עם מוגבלויות, כגון משתמשים עם לקות ראיה או מגבלות מוטוריות, מציאת מידע ספציפי באתר יכול להיות מאתגר במיוחד.
מנגנון חיפוש נוח ונגיש משפר את יכולת ההתמצאות באתר שלכם ובתוכן שפרסמתם בו. לדוגמה, במידה ומשתמש עם מוגבלות מחפש אחר מוצר או שירות מסוים, בעת שהוא מזין את המידע בשדה החיפוש, הוא יכול להגיע לעמוד המתאים בשתי הקלקות פשוטות וללא מאמץ מיותר.

עמידה בקריטריון נגישות בדרישות התקן הישראלי

בעת שהוספתם מנגנון חיפוש נגיש באתר, אתם עונים על קריטריון 2.4.5 במסגרת דרישות התקן הישראלי 5568 לתקנות נגישות תכנים באתרי אינטרנט.
יישום מנגנון חיפוש נגיש ותואם להנחיות הנגישות באתרי אינטרנט, מהווה פתרון לקריטריון ספציפי וזה ומציג כי אכן בוצעה חשיבה שמטרתה לשפר את הנגישות באתר.

שיפור ההתמצאות באתרי מכירות המכילים מוצרים רבים

בעת התקנת מנגנון חיפוש המאפשר ניווט והתמצאות טובה יותר באתרי מכירות המכילים מוצרים, אתם מאפשרים למשתמש שלכם לחפש בצורה מדויקת ומהירה את המוצר שהוא צריך מבלי לעבור ולסרוק את כל הקטגוריות או כל המוצרים שהעליתם לאתר האינטרנט. ישנם מצבים רבים שמשתמשים אשר מחפשים מוצרים מסוימים, מתחילים להתבלבל בין כל הקטגוריות והמוצרים שפרסמת באתר מה שגורם להם לנטוש אותו ולחפש אחר המוצר באתר אינטרנט של המתחרה שלך.

לסיכום, שילוב של תוסף חיפוש נגיש באתר האינטרנט שלך אינו רק משפר את הנראות ואת חווית המשתמש בעת השימוש בו, אלה זהו צעד בסיסי בדרך להבטיח שכל המשתמשים, ללא קשר ליכולותיהם, יוכלו לגשת לתוכן ולמוצרים שבאתר שלך שלך ביעילות ובאופן עצמאי.

בווידאו הבא אני מציג לך בצורה פשוטה וקלה כיצד ניתן להוסיף רכיב חיפוש באתר האינטרנט שלכם וככה לשפר את נגישות האתר, חווית המשתמש, יכולת ההתמצאות בו ועוד.

שימו לב שיש להוסיף את רכיב החיפוש באזורים שחוזרים על עצמם בכל עמודי האתר, ככה שלא משנה היכן המשתמש נמצא הוא תמיד יוכל לנווט בקלות לעמוד אחר המכיל את המידע, השירות או המוצר שבו הוא חפץ.

שתפו מאמר זה ברשתות החברתיות

מאמרים נוספים בנושא הנגשת אתרים

מאמרים נוספים בנושא
הנגשת אתרים

מדריך המכיל טיפים להנגשת אתר וויקס בעת תכנון או בניה של אתר וויקס

הנגשת אתר וויקס

מדריך מיוחד הכולל טיפים להנגשת אתר וויקס והתאמתו לתקנות הנגישות באינטרנט להנגשת אתר אינטרנט ישנם יתרונות רבים בניהם יתרונות חברתיים,

מהו מנגנון למעקף בלוקים? וכיצד הוא משפר את ההתמצאות באתר האינטרנט בעת ניווט באמצעות המקלדת

מהו מנגנון למעקף בלוקים?

מהו מנגנון למעקף בלוקים? וכיצד הוא מסייע לניווט והתמצאות טובה יותר באתר אינטרנט? בהתפתחות המטורפת שאנו חווים בשנים האחרונות בנושא

מעוניין שנבדוק עבורך האם האתר שלך נגיש?

השאר פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליך בשעות הקרובות
web-a הנגשת אתרים

חזרו אליי בבקשה לגבי
נגישות באינטרנט

מוזמנים גם לפנות אלינו בנייד שמספרו: 053-2711171 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת