fbpx

תפריט

טקסט חלופי בתמונות לשיפור הקידום האורגני

תפקידו של טקסט חלופי בהנגשת תמונות באתר האינטרנט ושיפור הקידום האורגני במנועי החיפוש

בכל הנוגע לעיצוב ותחזוקה של אתר אינטרנט השייך לעסק מצליח ושירותי, הנגישות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. לא רק שזה הדבר הנכון לעשות, אלא שזה גם יכול להועיל לאתר שלך שיופיע בצורה טובה ומקודמת יותר מנועי חיפוש. הפיכת האתר שלך לנגיש פירושה להבטיח שכל המשתמשים, כולל בעלי מוגבלויות, יוכלו לגשת לתוכן שלך ולהבין מהו המידע או השירותים שאתה מפרסם בו. זה יכול לשפר את חוויית המשתמש ולהוביל למעורבות רבה יותר, מה שבתורו יכול לעזור לשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש.

שיטות עבודה מומלצות ליצירת תמונות נגישות

תמונות הן חלק חיוני בכל אתר אינטרנט, אך הן יכולות להוות אתגרים וחסמים רבים למשתמשים עם לקות ראייה המשתמשים בתוכנות להקראת מסך. כדי לוודא שכל המשתמשים יכולים לגשת לתמונות המפורסמות באתר שלך.

טקסט חלופי הוא בדיוק הדרך הטובה והנכונה להנגשת תמונות.

טקסט חלופי, טקסט אלטרנטיבי או בשמו הלועזי ALT TEXT, הוא טקסט תיאורי שניתן להוסיף לתמונות כדי להנגיש את המידע המופיע בהן למשתמשים המסתייעים באמצעות תוכנה להקראת מסך.

האם ידעת שטקסט חלופי יכול גם למלא תפקיד מכריע בשיפור הקידום האורגני של האתר שלך?

טקסט חלופי מאפשר למנועי חיפוש להבין בצורה טובה ומדויקת יותר את מטרת התמונה. בעת שהמידע מוצג בצורה כתובה למנועי החיפוש, מנוע החיפוש יכול לדרג את התמונה ולשלב אותה במסגרת תוצאות החיפוש במיקום גבוהה המתאים לשאילתה שבוצעה על ידי המשתמש.

כדי ליצור טקסט חלופי יעיל, עליך לשאוף לתאר את התמונה בצורה המדויקת והתמציתית. השתמשו במילים תיאוריות המעבירות התוכן המופיע על גבי התמונה והמטרה המרכזית שלה, אך הימנעו משימוש בפרטים ארוכים, מסורבלים או מיותרים כגון:" תמונה של…". חשוב לציין כי עליך לוודא שהטקסט האלטרנטיבי המשויך לתמונה רלוונטי גם לנושא הדף שבו התמונה מפורסמת.

הנגשת תמונות המועלות לאתר האינטרנט לצורך פרסום ברשת האינטרנט יכול להיות פשוט וקל בעת שמיישמים מספר שלבים מסודרים. החלטתי לתת לך מספר טיפים שיעזרו בהתחלת תהליך הנגשת התמונות והתאמתם לאנשים עם מוגבלויות וכמובן למנועי החיפוש:

  • השתמש בשמות קבצים המתארים את המידע המרכזי המופיע בתמונות שלך עוד לפני העלאתן לאתר.
  • הוסף טקסט חלופי לכל התמונות באתר האינטרנט שלך, כולל אייקונים ותמונות דקורטיביות (במקרה של תמונות דקורטיביות שאינן מעבירות מסר, יש לשייך טקסט אלטרנטיבי ריק בצורה הבאה "").
  • יש לודא שהטקסט האלטרנטיבי הוא תיאורי ומדויק.
  • במידה וישנו תוכן על גבי התמונה, הטקסט האלטרנטיבי חייב לכלול את כל המידע המופיע על גבי התמונה.
  • השתמש במילות מפתח כשהן רלוונטיות, אך הימנע מלמלא את הטקסט האלטרנטיבי שלך עם יותר מדי מילות מפתח שאינן קשורות.
  • בדוק את תוכן באתר שלך באופן קבוע כדי לוודא שהטקסט האלטרנטיבי שלך עדיין מדויק ורלוונטי ולא בוצעו שינויים או עדכונים בתמונו.

שיפור הנגישות וחווית המשתמש לשיפור הקידום האורגני במנועי החיפוש.

בשנים האחרונות, חווית משתמש (UX) הפך לאחד הגורמים החשובים ביותר בעת אופטימיזציה (התאמה) של אתר האינטרנט למנועי חיפוש. מנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים המציעים חווית משתמש טובה יותר כמו קצב טעינת האתר, הקלות בניווט ונגישות האתר שכוללת עמידה בכל דרישות התקן.

על ידי התמקדות בחוויית משתמש, ניתן יכול לשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש ולהביא יותר מבקרים שייהנו ויחשפו לשירותים המוצעים בו.

להבטיח שהאתר שלך נגיש לכל המשתמשים הוא לא רק עניין מוסרי או משפטי אלא הוא גם נושא אסטרטגי ליצירת מנגנון שיווק חכם לאורך זמן.

על ידי הפיכת האתר שלך לנגיש יותר, תוכל לשפר את חווית המשתמש ולהביא יותר תנועה לאתר שלך. זה יכול להוביל למעורבות מוגברת, להמרות ולנאמנות של לקוחות שיחזרו וירכשו את השירותים שלך ואף ימליצו עליהם למשתמשים נוספים. בנוסף, יצירת תמונות נגישות על ידי הוספת טקסט חלופי תיאורי ומדויק יכול גם לעזור להגביר את האופטימיזציה למנועי החיפוש של האתר שלך ולהפוך אותו לגלוי יותר ללקוחות פוטנציאליים המחפשים תמונות, מידע ויזואלי או כל מידע אחר שאינו מידע כתוב.

בעת מתן תשומת לב ועדיפות לנגישות האתר ולתמונות המופיעות בו תוך דגש על עבודה מקיפה לשיפור והטמעת האסטרטגיה השיווקיות שלך, תוכל לייחד את האתר שלך מהמתחרים ולהפגין את המחויבות שלך לספק חוויה מקוונת מכילה וידידותית יותר למשתמש.

שתפו מאמר זה ברשתות החברתיות

מאמרים נוספים בנושא הנגשת אתרים

מאמרים נוספים בנושא
הנגשת אתרים

מדריך להנגשת תכנים באתר Shopify

הנגשת תכנים באתר Shopify

לאחר תקופת הקורונה, בעלי עסקים רבים החליטו לשווק את המוצרים שלהם באמצעות אתרי מכירות אונליין הזמינות בכל זמן ובכל מקום.

מדריך המכיל טיפים להנגשת אתר וויקס בעת תכנון או בניה של אתר וויקס

הנגשת אתר וויקס

מדריך מיוחד הכולל טיפים להנגשת אתר וויקס והתאמתו לתקנות הנגישות באינטרנט להנגשת אתר אינטרנט ישנם יתרונות רבים בניהם יתרונות חברתיים,

מעוניין שנבדוק עבורך האם האתר שלך נגיש?

השאר פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליך בשעות הקרובות
web-a הנגשת אתרים

חזרו אליי בבקשה לגבי
נגישות באינטרנט

מוזמנים גם לפנות אלינו בנייד שמספרו: 053-2711171 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת