fbpx

תפריט

פורטל משרות נגיש למשתמשים עם מוגבלות

בימים שבהם ההכלה והנגישות מוכרות יותר ויותר כעמודי תווך חיוניים בכל חברה פרטית וציבורית, הבטחת תהליכי הגיוס פתוחים ונגישים לכולם היא חשיבות עליונה בגיוס עובדים. לאחר הקורונה ועם עליית העבודה מרחוק שכוללת אינטראקציות וירטואליות, ההסתמכות על פלטפורמות דיגיטליות לגיוס וניהול עובדים הפכה נפוצה יותר מאי פעם. בהקשר זה יצרנו שיתוף הפעולה מקיף עם חברה מקצועית המספקת פורטל משרות נגיש לאתרי אינטרנט הניתן להתאמה מלאה ולתפעול קל ופשוט על ידי הלקוח.

בעת שאתם משלבים פורטל משרות נגיש באתר האינטרנט שלכם, אתם מייעלים את גיוס המועמדים לארגון ומאפשרים לפנות לקהל רחב יותר.

מהו פורטל משרות?

פורטל משרות הוא פלטפורמה מקוונת המקלה על תהליך הגיוס בעת חיבור מחפשי עבודה עם מעסיקים. הוא משמש כמקום מרכזי שבו מחפשי עבודה יכולים לחפש מקומות עבודה, להגיש קורות חיים או מועמדות למשרות מסוימות. בנוסף, המשתמשים יכולים לתקשר עם מעסיקים פוטנציאליים המתאימים לדרישותיהם. מעסיקים, לעומת זאת, יכולים לפרסם רשימות משרות, לבדוק קורות חיים ולתקשר עם מועמדים דרך הפורטל.

מדוע חשוב להשתמש בפורטל משרות??

לפורטל משרות ישנו יתרונות רבים, להלן המרכזים שבניהם:

משיכת כישרונות ייחודיים – פורטל דרושים באתר מושך אליו אנשים מוכשרים המחפשים באופן פעיל הזדמנויות תעסוקה. זה מקל על ארגונים להגיע למאגר רחב יותר של מועמדים פוטנציאליים.

תהליך גיוס יעיל ומהיר במיוחד – פורטלי משרות מייעלים את תהליך הגיוס על ידי מתן פלטפורמה מובנית לפרסום משרות פנויות, קבלת פניות וניהול פרופילי מועמדים. יעילות זו חוסכת זמן ומשאבים הן למעסיקים והן למחפשי עבודה.

חשיפה רחבה יותר –  בעת שארגונים משתמשים בפורטל משרות נגיש, הם יכולים להגיע לקהל רחב יותר בכל רחבי הארץ והעולם. טווח רחב יותר זה מגדיל את הסיכויים למצוא מועמדים מתאימים שאולי לא יכלו להיחשף למידע המקומי שלא פורסם ברשת האינטרנט..

פורטל פעיל  24/7 – פורטלי דרושים נגישים מסביב לשעון, ומאפשרים למחפשי עבודה לחפש הזדמנויות ולהגיש מועמדות בזמן שנוח להם. נגישות זו משפרת את חווית המועמד ומבטיחה שאף מועמד פוטנציאלי לא יתפספס בגלל אילוצי זמן.

עלות מול תועלת —  בהשוואה לשיטות גיוס מסורתיות כמו פרסומות בעיתונים או סוכנויות גיוס עובדים, פורטלי דרושים לרוב חסכוניים יותר. הם מציעים אפשרויות תמחור שונות, כולל מודלים של תשלום לפי משרה או מנוי חודשי ללא הגבלת משרות. פורטל מועמדים מקוון ניתן להתאמה לארגונים השונים בעת בחירת האפשרות המתאימה ביותר בהתבסס על התקציב שלהם וצרכי הגיוס.

ניתוח נתונים מהיר ויעיל –  פורטלי דרושים רבים מספקים תכונות ניתוח ודיווח המאפשרות לארגונים לעקוב אחר הביצועים של רשימות המשרות שלהם. נתונים אלה יכולים לכלול מדדים כגון מספר הצפיות, בקשות שהתקבלו ודמוגרפיה של מועמדים, מה שמאפשר לארגונים לחדד את אסטרטגיות הגיוס שלהם על סמך תובנות שהושגו מהנתונים.

שיפור המיתוג והנראות של החברה – שימוש פורטל בדרושים או בפורטל משרות באתר לא רק משרת את המטרה המעשית של גיוס טאלנטים אלא גם משפר את נראות המותג של הארגון. פורטל מעוצב וידידותי למשתמש משקף בצורה חיובית את מחויבות הארגון למקצועיות ומעורבות עובדים.

לסיכום, פורטל משרות הוא מרכיב מכריע באתר אינטרנט, המציע יתרונות רבים כמו משיכת כישרונות, ייעול תהליך הגיוס ושיפור נראות המותג. הנגישות, היעילות והעלות-תועלת שלו הופכות אותו לכלי הכרחי עבור ארגונים המעוניינים לגייס כישרונות מובילים ולבנות כוח עבודה חזק.

 החשיבות לשימוש בפורטל משרות נגיש

בלב שיתוף הפעולה הזה עומדת ההכרה בתפקיד המרכזי שממלאים פורטלי מועמדים באסטרטגיות גיוס מודרניות. חלפו הימים של קורות חיים מסורתיים וראיונות אישיים, כאשר ארגונים פונים יותר ויותר לפלטפורמות מקוונות כדי למשוך, לסנן ולהעסיק כישרונות ייחודיים שיניבו תהליכים איכותיים ותוצאות טובות יותר לאורך כל תקופת העסקה. פורטל מועמדים נגיש המותאם בצורה מלאה לדרישות הלקוח, לא רק מקל על מחלקת משאבי אנוש בניהול המשרות והעובדים, אלא גם משפר את חווית המועמד בעת פנייה לחברה דבר שמחזק את מותג המעסיק והמוניטין של הארגון.

המדד האמיתי לאפקטיביות של פורטל מועמדים טמון בעיקר ברמת הנגישות שלו ובהתאמתו לצרכי הלקוח.. נגישות מתעלה על עמידה בתקנות בלבד; הוא מגלם את עקרונות השוויון וההכלה, המבטיח שלאנשים עם מוגבלות תהיה גישה שווה להזדמנויות תעסוקה. בהקשר של גיוס, פורטל מועמדים נגיש משמעו הסרת חסמים שעלולים להפריע למועמדים עם מוגבלות להשתתף באופן מלא בתהליך הגשת הבקשה.

אחריות משפטית להנגשת פורטל המשרות

מנקודת מבט משפטית, הבטחת הנגישות של פלטפורמות דיגיטליות היא לא רק ציווי מוסרי אלא גם דרישה משפטית במדינת ישראל. בישראל קיים תקן ישראלי 5568 המחייב בעלי אתרי אינטרנט להנגיש את המרחב הדיגיטלי שכולל אתרים ומערכות דיגיטליות

יתרה מכך, השקעה בפורטלים נגישים לגיוס מועמדים תורמת להפחתת הסיכונים המשפטיים הכרוכים בחוסר התאמת הפלטפורמה למוגבלות המשתמש. מחקרים הראו שחברות המתעדפות גיוון והכלה עולות על חברות מתחרות מבחינת מוניטין והצלחה פיננסיץ. על ידי ניצול מאגר כישרונות מגוון הכולל אנשים עם מוגבלות. ארגונים מקבלים גישה לשפע של פוטנציאל וחדשנות שטרם מנוצלים בחברה, מה שמניע צמיחה עסקית ותחרותיות.

איזה התאמות נגישות בוצעו בפורטל המשרות

בפורטל המשרות בוצעו מספר רב של התאמות נגישות על פי דרישות התקן הישראלי. להלן מספר התאמות מרכזיות שבוצעו בפורטל:.

  • התאמת הפורטל לניווט תקיו מימין לשמאל כנהוג בשפה העברית.
  • התאמות ניגודיות צבע עוזרות לשפר את הקריאות והנגישות עבור משתמשים עם לקות ראיה.
  • התאמות של כותרות עליונות ותחתונות המאפשרות לחברות המפרסמות את המשרות לכלול מידע חשוב או שימוש בצבעי המותג/לוגו באופן עקבי לאורך כל הפורטל..
  • שילוב של תוכן עניינים דינמי (בהתאם למספר המשרות והסניפים ברשת) המאפשר התמצאות טובה יותר בכל עמודי הפורטל.
  • שימוש במנגנון שגיאות המאפשר למשתמש לדעת באיזה שדה הוא טעה ולהחזיר אותו ישירות לטפל באותה שגיאה.
  • שימוש בלייבלים מותאמים אישית בהתאם לסוג השדה ולמידע שיש להזין בו.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולשלב פורטל משרות נגיש המותאם לדרישות התקן הישראלי ולכל תקנות הנגישות.

בעת שאתם משתמשים בפורטל נגיש, אתם חושפים את המשרות שלכם לקהל יעד נוסף ומקטינים את הסיכון בצורה משמעותית לקבלת תביעה או סוגיה משפטית בגין אי הנגשה של הפורטל.

שתפו מאמר זה ברשתות החברתיות

מאמרים נוספים בנושא הנגשת אתרים

מאמרים נוספים בנושא
הנגשת אתרים

מעוניין שנבדוק עבורך האם האתר שלך נגיש?

השאר פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליך בשעות הקרובות
web-a הנגשת אתרים

חזרו אליי בבקשה לגבי
נגישות באינטרנט

מוזמנים גם לפנות אלינו בנייד שמספרו: 053-2711171 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת