fbpx

תפריט

קורס להנגשת מצגות Power Point

בעידן הדיגיטלי של היום, נגישות היא היבט חשוב ומהותי במיוחד בעת יצירת תוכן נגיש שיוכל להגיע לתפוצה ולקהל רחב יותר שלא משתמשים שלא השתמשו בשירותים שלכם עד כה. הנגשת התוכן הדיגיטלי המופיע במצגת שהכנתם, יבטיח שכל משתמש יוכל לגשת ולהבין את מידע המופיע במצגת וכמובן להיחשף לשירות שאתם מציעים. נושא נגישות המצגות והתוכן המופיע בהן, הינו חשוב במיוחד שמדובר במצגות מסוג  PowerPoint, המשמשות לעתים קרובות להעברת מידע חשוב ומהותי אודות עצמכם, השירות שלכם, העסק שלכם וכו'.

מצגות הינו כלי שימוש מאוד במסגרת בתי ספר, מכללות, הדרכות, קורסים דיגיטליים, פגישות עסקיות, כנסים ועוד..

בקורס להנגשת מצגות אנו נציג לכם את העקרונות המרכזיים והחשובים ביותר בעת יצירת מצגת נגישה שתעמוד בכל דרישות התקן. הקורס יכלול מידע רחב אודות נושאים שחייבים ליישם בעת יצירת מצגת בתצורה נגישה, לדוגמה: שימוש בשפה ברורה ופשוטה, שימוש בצבעים בעלי יחס קונטרסט תקין, שימוש בגופנים קריאים, תיוג כותרות וכותרות משנה בצורה סמנטית המתאימה לתוכן שבמצגת, הוספת טקסט חלופי לתמונות, יישום תיאור לקישורים, ביצוע בדיקת נגישות למצגת ועוד.

הקורס שלנו כולל 10 פרקים מקצועיים ומפורטים שבהם אנו נסביר לכם מהם עקרונות הנגישות שאליהן אתם צריכים להיצמד בעת יצירת מצגת ואיך שומרים את המצגת שלכם בצורה נגישה כ-PDF נגיש המותאם לשימוש בקרב כלל המשתמשים.

פרק 1: כיצד עליכם להשתמש בשפה ברורה ופשוטה בעת הוספת תוכן במצגת

בפרק זה אנו נסביר לכם מדוע חשוב להשתמש בשפה ברורה ופשוטה בתוכן שבמצגת.

ניתן דוגמאות למונחים טכניים, אימוג'ים ולסלנג' שעשויים להיות קשה להבנה בקרב משתמשים עם מוגבלות המסתייעים בקורא מסך.

נספק לכם טיפים כיצד להשתמש בשפה פשוטה ותמציתית שמעבירה את המסר בצורה מהירה וקל להבין אותה.

פרק 2: שימוש בצבעים תקינים

אנו נסביר לכם מה התקן הישראלי מחייב ומדוע ישנה חשיבות רבה בבחירת צבעים שיתאימו למותג שלכם, למידע ולתמונות שאתם מצרפים למצגת ועוד.

בפרק זה אנו נציג לכם מספר דוגמאות לשילובי צבעים טובים ופחות טובים שעלולים להוות חסם לאנשים עם לקות ראיה..

לא בטוחים האם הצבע שבחרתם אכן נגיש? אנו ניתן לכם את כל הכלים לבדיקת הצבעים שלכם ווידוא כי יחסי הצבעים שבחרתם אכן עומדים בדרישות התקן.

פרק 3: שימוש בגופנים (פונטים) נגישים

כמה פעמים קרה לכם שלא ידעתם אם הגופן שאתם הולכים להשתמש / לרכוש אכן נגיש? בפרק הזה אנו נסביר לכם בדיוק מה ההבדל בין גופן נגיש לגופן לא נגיש.

אנו נספק לכם דוגמאות של גופנים נגישים שבהם תוכלו להשתמש ללא חשש במצגות שלכם. נושא נוסף שנתייחס אליו זה גודל הפונט שעליכם להשתמש במצגת Power Point, שלא יהיה גדול מדיי ומגושם מדיי ומצד שני שלא יהיה קטן ובלתי קריא.

פרק 4: שימוש בכותרת ראשית וכותרות משנה בצורה סמנטית תקינה

הידעתם, שאחת הסוגיות החשובות והמרכזיות ביותר בכל מצגת Power Point היא שימוש בכותרות. כותרות הן כלי חשוב וקריטי המאפשר למשתמש עם מוגבלות לנווט במידע המופיע במצגת בצורה טובה ונכונה.

מלבד ההסבר אודות חשיבות הכותרות, אנו נציג לכם איך להוסיף כותרת ואיך צריך לתייג אותם בהתאם למיקומה בעמוד המצגת לשאר הכותרות המופיעות בו

פרק 5: שימוש בטקסט חלופי בתמונות שבמצגת

בפרק זה, אנו נסביר לכם איזה סוגי תמונות קיימות וכיצד עליכם להתייחס לכל סוג של תמונה. מהי תמונה שמטרתה דקורטיבית ומהי תמונה מורכבת? לא מבינים את ההבדל, בסוף הפרק הזה תדעו לזהות בדיוק את כל סוגי התמונות וכמובן להתייחס אליהן בהתאם באמצעות טקסט חלופי מתאים.

רוצים לדעת איך להוסיף טקסט חלופי לתמונות הקיימות במצגת PowerPoint שלכם? הפרק הזה הוא בדיוק עבורכם.

פרק 6 : יצירת קישור נגיש במצגת Power Point

איך מוסיפים קישור נגיש במצגת ומה עליכם לרשום במסגרת הקישור? אלה שאלות שעולות מהרבה לקוחות שמגיעים אלינו בנושא הנגשת קישורים של כתובות מייל, כתובות אתרים או עמודים חיצוניים הקיימים במצגות שלהם.

פרק 7: הוספת טקסט חלופי לסרטוני וידאו המתנגנים במצגת

מהו טקסט חלופי והאם כל סרטון וידאו שאנו מציגים במצגת צריך לכלול טקסט כזה? כל השאלות בנושא נוספת טקסט חלופי למצגת שלכם בפרק אחד מלא ומקיף. בפרק זה לא רק שנסביר לכם מהו טקסט חלופי, אלא גם נסביר לכם כיצד אתם יכולים להוסיף אותו בצורה קלה ומהירה בכל וידאו המופיע במצגת.

נושא 8: ביצוע בדיקת נגישות למצגת

אנו נציג לכם את בודק הנגישות המובנה אצלכם בתוכנת ה- Power Point, כיצד מתפעלים אותו ואיך מתייחסים ומתקנים את כל הממצאים המוצגים במסגרת תוצאות הבדיקה. בודק הנגישות הוא בהחלט כלי חשוב שיכול לספק לכם מבט מהיר על מצב הנגישות במצגת שלכם.

נושא 9: שמירת המצגת כקובץ PDF

הפרק הזה הוא הפרק החשוב ביותר שבו אנו נראה לכם כיצד להמיר את המצגת שלכם לקובץ PDF נגיש המותאם לדרישות התקן ולאנשים עם מוגבלות המשתמשים בטכנולוגיות מסייעות כגון קורא מסך.  אנו נציג לכם את כל השלבים שיש לעבור עד לשמירת המצגת כקובץ PDF .

פרק סיכום – טיפים חשובים ליישום במצגת נגישה

בפרק הסיום אנו נספק לכם מגוון רחב של טיפים ושיטות עבודה מומלצות שיעזרו לכם להפיכת מצגת ה-PowerPoint שלך לנגישה יותר. איך מזהים שהשקופיות שבחרתם אכן פשוטות ונוחות לקריאה, מדוע עליכם להימנע משימוש ברכיבים ואלמנטים שעלולים להוות "חסמי נגישות" ומה הדרך הנכונה ביותר לוודא שהמצגת שלכם נגישה ומותאמת לדרישות התקן.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לקורס להנגשת מצגות ולמדו כיצד להפוך את מצגות ה-PowerPoint שלכם ליותר נוחות ונגישות לכולם!
הקורס שלנו יקנה לכם את כל הידע לטיפול בנושאים ובסוגיות החשובות שיעזרו לך ליצור תוכן שקל להבין, לנווט ולהשתמש בו.
בעת השתתפותכם בקורס, אתם תקבלו מיומנויות וידע יקר ערך שיעזור לכם להגיע לקהל רחב יותר ולהשפיע לטובה על חייהם של מאות אלפי משתמשים עם מוגבלות.

מעוניינים במידע נוסף אודות הקורס להנגשת מצגות?

השאירו פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליכם השעות הקרובות

אין לכם זמן לחכות? חייגו עכשיו: 074-7817111 ואנו נשמח לתת לכם את כל המידע בנושא

שתפו מאמר זה ברשתות החברתיות

מאמרים נוספים בנושא הנגשת אתרים

מאמרים נוספים בנושא
הנגשת אתרים

מעוניין שנבדוק עבורך האם האתר שלך נגיש?

השאר פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליך בשעות הקרובות
web-a הנגשת אתרים

חזרו אליי בבקשה לגבי
נגישות באינטרנט

מוזמנים גם לפנות אלינו בנייד שמספרו: 053-2711171 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת